fagersta och kattvakt :D

hejsanhoppsan... idag vakna jag runt 12 någon gång .... mamma och anna skulle åka till västerås och shoppa men jag stanna hemma för jag hade inte orken... jag satt mig vid datan och sedan kom amanda, vi packa lite sen stack vi till bussen där vi också mötte sara.. vi tog bussen till fagersta och katterna blev jätteglada när vi kom :)
vi satt oss vid tven och sedan gick vi ut på stan och in på pickaboo och köpte godis xD
sen till coop och köpte listerin bara för att och sen tandkräm :p
sen hem och kolla på tv och käka... sedan ut och träffa emma och emmelie :D
nu ligget vi hemma och kollar på tv.. katterna springer runt på övervåningen och lekar lajban... full rulle :D
snart sova tror jag ?..
/KaariinD
trötter imorse ♥

Kommentarer
Postat av: saraamna

vi somna typ 4 xD eller iaf jag ! ;)<3333333

2010-07-24 @ 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0