en vändning...

jag bara väntar och väntar på en ändring... en ändrig som ska göra så jag orkar.. det bara går nerför nu.. men jag menar, det kan väll inte bli värre än det redan är.. eller kan de ?
jag är rädd för orden.. jag vet att dom kommer nångång.. jag bara väntar. jag är rädd för sanningen, jag är rädd för att leva.
jag är stark det vet jag för det har jag lärt mig... men ändå vet jag inte,... tiden läker alla sår.. kankse inte mina. kanske är mina sår för djupa.. vad vet jag ?
nej det funkar inte.. detta pallar jag inte med... jag vet fan inte om det går om det ska fortsätta som det gör..
jag vet inte så mycket..
en sak vet jag..
skulle inte kunna leva utan dig i mina tankar. du gör mitt leende, för i tanken där finns du alltid !
önskar det inte vore så förbjudet allting, om jag kunde få vara fri, inte bry sig om andras åsikter.. om alla levde efter sin egen vilja, men så funkar det inte tydligen.. för då kommer alla rykten. alla rykten jag är så rädd för..
jag har mina bästa vänner som jämt finns där, jag är så glad att jag har dom..
men om jag fick visa att jag är så glad att jag har dig med.. ingen kommer någonsin tillåta.. ska jag leva med en känsla inom mig som jag aldrig kommer våga släppa ut.. du är så fin♥
en dröm om dig och mig får duga !
sanningen är svår att acceptera liksom allt annat, som att jag börjar växa ifrån dig det får inte vara så !
jag väntar fortfarande på vändningen, kommer den inte snart så dör jag !


vänta är ett ord som jag tröttnat på... som om jag inte väntat nog !

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dej karin ! ♥ finns för dej

2010-07-19 @ 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0