tjaaaaaa:D<3

idag va jag och red:D
det gick bättre än förväntat faktiskt, jag galloperade(stavning)
den trava jag, jag gick vanligt, sen typ törvla eller vad det hette;)
min häst va jätte snäll och jätte stor:D hette gimmen:D

sen åkte jag upp till backen;)
och jag åkte med saga och eirin:)
vi hade lätte kul, och eirin är så kinkig att man kan lägga sig ner och börja skratta:D
jaja, sen har jag lärt mig hur man sätter upp en gardin (dom som var där vet)
;D<3
och jag saknar tobias jätte mycket!<3

menmen, kommentera;)

pusspuss:*

/KaariinD


söt saga & söt eirin:D<3


ja och gimmen:D

Kommentarer
Postat av: eiiiiirrrriiiiiiiiiiiiiiiin

vi e bäst!:*<3

2010-01-17 @ 20:00:41
Postat av: eiiiiirrrriiiiiiiiiiiiiiiin

vi e bäst!:*<3

2010-01-17 @ 20:01:39
Postat av: Anonym

2010-01-17 @ 21:09:23
URL: http://sagalindstrom.blogg.se/
Postat av: saga

klart jag läser din blogg! länka mig på din:)

de va askul, puss:*

2010-01-17 @ 21:10:20
URL: http://sagalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0