skola+kalas:D<3

idag va det skola.
vi gick in och hade svenska, sen engelska, sen rast:D
och på rasen stod jag och snacka me jossan och frida,
då vänder jag mig om bara av en tillfällighet, då ser jag HANS BERG uppe på en snödriva:D
jag skoja och sa att "nu är hans herre på täppan"
och vi garava, sen putta han ner freddan,
jag ba "men jäklar han är nog med och leker herren på täppan"
så vi sprang dit, då visade det sig att han skällde på alla för dom inte fick vara på kullen;)
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA:D
men sen hade vi musik:D:D:D:D:D:D och jag va ju bäst;)(aaaaa'
alla i klassen fattar.
sen kom jag och frida typ 15 minuter förtjent (stavning) till matten;S
och vi hann bara ha matte i typ 5 minuter för sen skulle vi och stå i matan;)
sen käka vi och vi tjalla på gurra:DDDDDDDDDD
men sen hade vi gympa, sen bibblan sen cello, sen hem:)
snart ska jag till min kusin matilda som fyller 18 eller 19 år idag;D
grattis till henne:)<3

pusspuss:*
hadetbästflodhäst:D<3

/KarinD




fick en puss av linnea:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0