shululu;P

nu har jag inte uppdaterat på 2 dagar igen:/

jag har inget intressant liv, så vad gör det?

idag har jag iallafall varit i backen HELADAN!
det va svinkallt!!!!!!!!!!!!!!!!

vi jäklades med tobbe och freddan:D
men dom vart dyngsura, alltså inte blöta utan jätte arga och tjuriga;P
och nu kommer konsekvenserna:/ inte lika kul;P

sen åkte jag hem och åt och sen hammna jag här;P

menmen
pusspuss:*

/KaariinD


Älskling,
till dig loppan.

"du är underbar och jag älskar dig så mycket att ord inte kan förklara,
du är sjukt fin och sjukt bra kompis, min bästavän sen blöjjan,
vi har så många roliga minnen man kan sitta och garva åt nu i efterhand.
jossan du och jag föralltid.
låt folk kolla, låt folk glo på dig, VEM FAN BRYR SIG?
du gör det, men jag ska säga dig att dom gloR/kollar på dig för att du är fin,
inte som du tror att du är tjock! FÖR DET ÄR DU INTE!
säger folk det till dig, så säg till så går jag och ger dom en rak höger!
som man brukar säga,
- en gammal vän är bäst.
och så är det för mig! för mig är du den bästa vän jag haft,
för mig är du perfekt, skit i dom andras åsikter.
dom som inte känner dig kan inte kracka ner på dig jossan,
för du är så bra att det finns inget att kracka ner på dig!

vi håller ihop som:

sol&måne
natt&dag
yin&yan
piff&puff
katjankaj&bentebent
loppan&grodan
jossan&karin

du & jag idag, imorrn & längre än föralltid!
jag släpper aldrig taget!

josefine abelt (L) karin dömstedt
= sant<3"

Kommentarer
Postat av: Martina

sugen på ny bloggdesign ? kontakta mig isf fixart helt gratis :D

2010-01-31 @ 19:04:40
URL: http://avistrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0