Dålig uppdatering eller vad?:ooooo

jäklar skit,

sorry alla  (inga)

jag har inte hunnit, det har varit så mycket, det kankse dom flästa förstår.
ja, men för er som inte vet så har ju jag och min pojkvän gjort slut,
men sen fatta vi ju va det innebar, att han inte längre är min pojkvän;o
så det gick alltså inte att leva med det, så det fanns bar0 en utväg,
så nu är vi tsm igen, och jag är så glad över det:'''''''''''''D<3
jag älskar värkligen dig tobias<3

menmen:D
idag har hag varit i backen:D
BACKEN IN MY HEART(L)

och nu sitter jag hos isak:D
jag har faktiskt smakat vildsvinsbullar eller var det va;)

&imorrn ska jag till backen med lovisa:D<3

pusspuss:*

/KaariinD


Hjärtat(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0