tjaaaaaaaaaaah:D<3

jag vakna av att pappa skrek 10 i 8,
" KAARIIIN SKYNDA DIG UPP DU BÖRJAR OM TIO MINUTER, NU ÄR DET BROTTOM"
jag ba:
" men idioooooooot jag ska fan inte till skolan idag!"

sen kunde jag inte somna om-.-

åhh, men jag slog på tvn och låg och kolla på hotellkantarell;P

haha, her man inget liv, så har man inte det!<3

men nu sitter jag vid datan, jag ska nog till backen idag.
sen ska jag på träning, och kankse sova hos sara efter det:D

jag har typ inget att skriva om!, men jag och sara hade jätte roligt i avesta den 13 februari, jag vet att jag är lite sent ute, men riktigt roligt var det iallafall:D<3

kankse slänger in ett inlägg ikväll, och jag hinner och har lust. men ni vet ju hur min dag är tänkt iallafall:D

menmen,
pusspuss:*


/KaariinD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0