hudvakt:D

hejhej,
jag sitter hos mormor och kollar runt lite på datan. har varit hudvakt åt en sjuk hund:/'
hoppas det inte är något allvarligt, får svar på proverna imorrn.
bella vill inte bajsa:/
har varit ute 2 gånger på 4 timmar. men hunden bajsar inte:(

men sara var här ett tag och gjorde mig sällskap:)
vi har kollat på sånadär r.i.p filmer på youtube.
det är hemskt att människor inte får leva klart innan dom måste åka upp till himlen.

och att man kan må så dåligt att man tar sitt liv. det är hemskt.

imorrn är det friluftsdag:D
det blir nog roligt. hoppas jag iallafall;P

jag har blivit kääääär:$
men han vill nog inte ha mig:/
haha, ingen vet mer än jag:p


menmen
pusspuss:*

/KaariinD


jag älskar dig<3




krya på dig älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0