vi ska vara allra bästavänner............

hemma från unkan nu..
på unkan gjorde vi inte så mycket, men ändå vare nice vill jag lova, vi satt/låg typ och snacka om allt mellan himmel och helvete ;)
sen gick jag hem med sara, moa och guss :D
sen kom vi typ utanför mig, där finns det en "åker" eller det är typ ett fält..
det va fullt med snö, men sara och jag tänkte samma tanke och 2 sekunder senare sprang vi ut i snön och skrek "vi ska vara allra bästavänner...." sen la vi oss ner :P
när vi kom in tog vi oss en kvällsmacka och nu ligger vi i sängen och chillar :D
snart somnar vi säkert, fast vi inte är trötta, men det brukar vara så..
natti
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

gullet <3

2010-12-19 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0