hemma & jag bjuder på lite bilder

nu sitter jag hemma..
jag har tyvärr inte tagit några bilder i helgen & kan därför inte publicera några i bloggen :(
men jag får vänta tills alla andra har lagt ut på facebook för då kan jag nog sno någon bild därifrån ;)
men jag tycker de är skönt att vara hemma iallafall trots att jag har haft sjukt roligt i falun & på gorbys cup.
och för er som missat de så vann vi 97or vår serie medan 96orna kom trea.. väldigt surt att dom kom trea när dom hade samma poäng & bättre målskillnad mot tvåorna. men aja.. vi är bäst iallafall..
nu laddar vi om till sm i mars isället där vi klart ska vinna :D
imorrn måste jag träffa sara och amanda & gör jag de inte så avlider jag för jag har saknat dom enormt mycke !
snart ska jag sova tror ja.. jag är inte säker, men jag tror de ;)
haha.
hade så bra :D
jag bjuder på lite bilder från olika tillfällen nu :D
kryssningen :D
galamiddan på IRL :D
grönalund :D
skolan :D
skolavslutningen i 6an :D
vårpromenad :D
avestakarnevalen :D
rättvik :D
också rättvik :D
leksand :D
promenad :D
80-tals fest hos linnea :D
musikkrysset vid eskiln :D
men nu får de räcka puss ;*

Kommentarer
Postat av: saraamna

2010 = med bästa sommaren ever !<3

2010-12-30 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0