sara♥karin

2 år idag gumman.. 2 hela år och det har varit dom bästa åren i mitt liv..
ska jag vara ärlig fattar jag inte hur jag tidigare klarat av 11 år utan dig, du lyser upp min dag och gör mitt liv värt att leva.
jag är så glad att jag träffat dig och att det blev "vi" det är ödet !
jag har så sjukt kul med dig och det spelar ingen roll hur du ser ut eller är så är du den bästa i mitt liv.
du är den personen som får mitt ledsna ansikte att spricka upp i världens leende.
du finns alltid om man vill prata eller har problem med något..
ibland kan vi vara med varann och bara sova, ibland pratar vi inte med varann på 3 timmar fast vi är i samma rum..
men det gör lixom inget, för det är din närvaro som gör mig trygg, jag behöver inte prata med dig för att veta vart jag har dig..
utan dig sara skulle livet inte vara lika roligt som det är med dig..
du ger varje dag nya fantastiska höjdpunkter.
jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag göra tills döden skiljer oss åt och vi fortsätter på andra sidan.
du och jag föralltid och förevigt ♥♥♥
2008
2010
jag ångrar inte 1 sekund med dig..
jag älskar dig hjärtat ♥
/KaariinD


Kommentarer
Postat av: amna

naaaw gumman.........älskar dej över allt du är den som får mej att vara sara lixom... vi har gått ner lite i vikt från 2008 tror ja... slutat vår karriär som sumobrottare ;)<33

2010-12-06 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0