rättså skojjig dag ändå :P

imorse när jag vaknade kände jag ingen som helst lust att gå upp så jag låg kvar i sängen och stirrade på när siffrorna sakta slog över..
i 10 minuter låg jag så och innan de hade jag även snoozat ca 4 ggr.
så när klockan blev 07.23 så tog jag kraft till mig och gick upp.
när jag kom till skolan hade vi språkval & jag har ju tyska och de är nice.
sen gick jag med ann-sofie till konsum och köpte tuggumin & sen hade vi NO.
jag har kemi och idag skulle vi labba...
Jimmy var lite sur idag så jag och sara gjorde om massa abba-låtar med hans namn XD
lite gladare blev han iallafall..
sen berättade jag även för sirja idag att jag hade fuskat på SO provet igår.
kändes bättre att säga det själv innan någon annan gjorde det..
jag har dåligt samvete för hur jag äns kunde komma på tanken att fuska..
men aja, jag har ju gjort om det och det känns bättre.
och sen idag efter skolan kastade adam upp sina vantar på värsta röret i korridoren, och för att få ner den så kastade han upp den andra vanten och även den fastnade, så vi hade cirkus i korridoren för det tog ju ett tag att få ner dom XD
haha och sen när vi gick när för trappen och skulle hem, då sa jag till killarna som gick med att :
"ah, men lätt att ni sitter och runkar och tävlar om vem som först får utlösning i omklädingsrummet efter gympan"
ivan ba :
"nej, vem som sprutar längst"
och jag ba :
"men en utlösning den sprutar ju inte rätt ut, den kommer ju i omgångar typ pumpas ut"
och precis när jag sagt det mötte vi en lärare i trappen XD
pinsamt :P
men godnatt <3
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0