packning som gäller :D

idag vaknade jag vid typ halv 10, eller vakna och vakna, jag blev väckt då ;)
jag har ju en som service att jag blir väckt och allting ;)
haha nejdå, men då gick jag upp och käka frukost sen la jag mig i sängen igen och satte på datan :)
anna och ja satt och läste blondinskämt och roliga historier och gåtor och lite sånt för varann...
sen satte jag på filmen "bröderna karlsson" det va en bra film faktiskt, men den va jättejobbig på ett bra sätt.
för man ville hela tiden hoppa in i filmen och säga massa saker och ändra massa grejer.. haha, så jobbigt när de blir så..
men som vanligt slutade det bra :D
nu ska jag packa tills imorgon eftersom jag åker på cup då i falun.
och vi ska ju vinna ;)
men nu ska jag fortsätta lyssna på låten "dont look back in anger" med daniel norberg :D :D :D :D :D
puss på er ;*
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

lycka till. kommer att sakna diig !<3 <3<3

2010-12-26 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0