när jag blir stor....

eller nej, jag blir nog aldrig stor.
som det känns nu så kommer jag dö ganska snart.
en kula i bröstet & allt blir svart,
jag tror jag hittat hem
en vändning känns så långt borta, men döden känns så jävla mycket närmre..
jag vill inte leva dethär livet, jag vill inte spela att jag är glad.
vad fan är det jag håller på med, jag borde sitta inlåst.
utan mig skulle det inte finnas några bekymmer, förlåt alla för att jag är värdelös.
- det är inget jag kan göra något åt.
jag är väll en sån person, en sån människa som bara finns för att må dåligt.
jag skiter i vilket..
jag är sämst & förlåt alla för att jag funnits i era liv !
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

gumman du är inte värdelös motsatsen du är värdefull.. alla fina minnen som vi delar.

livet är inte lätt för dej nu och jag vet att det kommer bli bra... det är inte du som gör fel eller har gjort fel !!

de är dom som borde förstå !!

jag kommer aldrig släppa taget om dej kommer alltid att finnas till... du är välkommen till mej när du vill !

du har så många som älskar dej och massor av vänner.

alla vet vem karin dömstedt är !!

det kommer bli bra nån gång det vet jag.

du klarar dej i genom det här.. du måste !

jag kan gör allt för du ska må bra !!!!



I LOVE U swear its true i can not live whitout you ♥♥♥♥♥

2010-12-21 @ 01:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0