huuurtigt.

idag var jag i skolan och efter gick jag på läxläsning, jag skulle göra So provet och jag som inte hade pluggat kunde inget.. så jag tog med en liten fusklapp...
jag var inte diskret nog tydligen eftersom läraren lyckades komma på mig (jag var inte den ända som fuska)
så alla fick göra omprov -.-
men jag kunde det faktiskt :)
dock glömde jag sätta ut antarktis, vilket jag senare kom på men inte fick ändra, så jag blev en aning sur på mig själv..
jag gjorde ett kapitel i svenska också, eller kapitel och kapitel det bestod endast av:
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-..................................o.s.v
2 hela sidor :O
men längst ner skrev jag några rader om mina känslor just för stunden.
när jag skulle hem fick jag skjutss så jag slapp gå.
sen kom amanda till mig och vi kände för att ta en promenad så vi klädde på oss varma kläder och gick ut och träffa Pontus och Adam..
dom gick med oss till ica sen skiljdes vi åt och jag och Amanda tog en LÅÅÅÅÅÅÅNG promenad. det behövdes verkligen, det va skönt.
nu har jag duschat och ska sova !
puss på er ;*
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0