hedinarna

ligger i frida hedins säng och tar det lungt, dagen har varit vääääääldigt lååååång !
men jag är i helhet nöjd med mina julklappar.
jag kommer inte ihåg riktigt vad det fanns i alla paket :$
men detta är iallafall lite..
1 mobil
1 sport bh
1 parfym , carolina gynning
1 överkast till sängen
1 rosa playboy kudde
presentkort
....
jag fick en massa mera, men ah, jag pallar inte skriva & jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt om jag ska vara ärlig.
min dag har iallafall varit rolig, men som sagt väldigt lång.
imorrn eller ah, idag då om man ska va så noga så vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt..
men vi får se vart vinden bär någonstans.
men nu ska jag chilla lite mer, sen går jag väll hem inatt :P
/KaariinD

Kommentarer
Postat av: saraamna

vinden kanske bär åt mej och amanda i kväll ? <3

2010-12-25 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0