grrrryyyyymt fräääänt &&

hemma från västerås nu. det va väldigt grymt faktiskt !
lätt värt att stå ute i typ 2 timmar och frysa, lätt värt att stå inne och trängas i typ 4 timmar..
allt va värt det..
det va asmånga med på bussen, och alla va jävligt jobbiga !!!!!
'och nu när jag kom hem hade jag 8 vänförfrågningar på facebook, och alla va från bussen.
det va bara utlänningar :P
nu säger jag inte att det är fel på dom som kommer från andra länder, lite kul tyckte jag dock det va :)
snart kommer iallafall sara & amanda :D
och amanda ska sova här, vet inte om sara också ska de.. men mamma och pappa är inte hemma, dom är och spelar uno som dom gör varje år :)
så ikväll är jag själv hemma för anna ska säkert sova hos eirin med gry och hon :P
men jag har iallafall haft väldigt kul idag med bror min :)
puss på er ;**
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0