braaaaa !

adam norberg & kedert...
2 underbara typer som alltid är bra !
jag älskar er ♥
*
*
dagen har vart rätt bra.
missade kemin för att jag kände mig yr och va nära ett astma-anfall så jag fick inte va med på lektionen för jimmy så jag fick gå ner hos pia och sätta mig.
sen kom hon ut och snacka med mig om killar ?
man ba ; whaaat ?.. varför i hela friden skulle jag vilja sitta och snacka killar med min skolsköterska som är typ 70 år ? ;o
men aja, efter skolan gick jag hem och sen gick jag till unkan med adam k ;)
fick en julklapp av honom.. head-set till mobilen, urgulligt :P
han hade lixom slått in de i paket med rosetter och allt :D
sen stack vi till konsum, jag, adam, adam och sara & där köpte jag en kyckling som jag & adam k käka upp XD
men nu pallar jag inte skriva mer typ :P
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0