ajj min tunga :(

nu är det så att jag har väldigt ont i min tunga för att jag har slickat på en lyktstolpe & jag fastnade :(
och jag har ingen smak heller :O
försvinner smaklökarna ?
och om dom gör det, kommer dom växa ut igen då ? :O
bandkvällen var iallafall jättebra & den avslutades med the cleanstrem company..
det bästa bandet som finns ! :D
http://www.myspace.com/cleanstreamcompany/music/songs/In-charge-25534847
kolla in alla deras låtar som finns på deras sida..
alla finns inte där :(
men dom är grymma !
nu sitter jag hemma hos sara och jag ska sova här :D
på söndag åker vi på kryssning och vi kommer ha så jädra skoj !!!
puss på er ;**
/KaariinD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0