2010's pinsammaste tjejtest!


Under året har jag...
rökt -  ja
borstat tänderna -  ja
kysst någon - ja
kramat någon - ja
bråkat - ja
haft sex - hah....
druckit alkohol - ja
strulat med en främmande - ja
ätit pizza -  ja

Ditten och datten, killarna tar dig på patten ..
min bh storlek är- 75 C
min största önskan är - mycke..
det pinsammaste jag gjort är- vet fan inte ;p
mitt älsta hångel Var - 92
min bikini är - randig 
jag älskar - sara&amanda
jag hatar - att veta...
jag kan dö för - vänner.
en som får mig att le - vänner.
en som får mig att gråta - du
en som får mig att må bra - pappa
en som får mig att stå på mina benen- pappa
en som jag ger mitt hjärta till - dig...
en som betyder mest för mig - familj & vänner.
en som svikit mig totalt - du


Jag föreslår helst ..
fanta/cola - fanta.
öl/cider - cider
kjol/klänning - klänning.
cigg/snus - cigg.
kärlek/vänner - vänner.
familj/eget liv  - familj
hund/katt -  hund
tv/dator - dator.
tvspel/dataspel - dataspel.
rida/cross - inget! rida.
rosa/röd - röd.

Använder du ..
rouge - ja
mascara - ja.
fondation - ja.
puder - ja.
Ögonskugga - ja.
läppglans - ja.
läppstift - ne
kajal - ja.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0