evig saknad... tappad tid !

jag hatar att sakna dig.. men jag älskar att veta att du mår bra,
eller veta och veta.. igentligen kan jag inte vara helt säker, men jag har inte hört något annat, så jag antar att det är så..
jag hoppas du är glad, jag hoppas att du äter gräddtårta på ditt vackra moln, jag hoppas du ser mig hela tiden,
jag vet att du ständigt är närvarande, jag vet att jag kan prata med dig om allt, jag vet att du alltid lyssnar och jag vet att jag inte kommer få något svar av dig.. kanske aldrig mer ?
jag hoppas vi möts igen, jag vet att vi möts igen, jag längtar tills jag får springa emot dig med allt min kraft och hoppa upp i din famn och krama om dig till jag är helt matt..
ingen ville att du skulle flytta upp till himlen, men du gjorde det ändå, du svek oss alla.. hur kunde du ?
jag saknar dig hela tiden, du fattas mig jämt.. det är inte alltid jag tänker på dig.. men hela tiden vet jag att du finns någonstans, jag tänker aldrig glömma dig, jag vet att jag aldrig kommer glömma dig. det saker i min vardag som påminns av dig hela tiden... varje gång jag ser en äldre man med en hund tänker jag på dig, varje gång jag ser en grå volvo v70 så tänker jag på dig, varje gång jag ser en gräddtårta tänker jag på dig, varje gång jag ser mig i spegeln tänker jag på dig...
varje gång jag plockar en blomma så plockar jag den för dig, bara så du vet !
utan dig känner jag mig inte hel.. min dag skulle se annorlunda ut om du fanns här nere...
din blick, ditt sätt att vara, jag saknar det...
varje gång jag är hemma hos mormor känns det konstigt, du är inte där ?
det har gått 2 år imorrn sen du dog, men ändå känns det fel, det går så fort, för fort, jag hinner inte med..
du var ju alltid hemma när jag kom hem till dig.. men nu kommer jag inte hem till dig, jag kommer hem till huset du bodde i när du va nere på jorden, det känns så konstigt att du inte är hemma när jag kommer och hälsar på dig.
allt känns konstigt utan dig, om du var här kanske jag skulle le lite mera, jag skulle slippa att tillägna den tomma tiden till att sörja..
håkan, ja det måste vara det finaste namnet... namnet på personen som är mest saknad hos mig !
imorrn kommer bli en jobbig dag, trots att jag åker till karlstad på sun cup... hejar du på mig från himlen ?
jag ska springa på planen efter dendär bollen för dig.. för att du ska vara stolt !
allt för dig vet du älskling ♥
/KaariinD
tänker ta tillbaka tiden vi missat, någongång på andra sidan möts vi igen !
lova att du finns !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0