svar på frågestunden :D

Adam:
vad gör du nu? xP
Svar:
jag sitter och svara på dessa frågor :)
Anonym:
Kära karin vad heter du i mellan namn ? XD <3
Svar:
jag heter Karin Åsa Elisabeth Dömstedt
Patricia:
Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
Finns det någon sak du absolut inte kan vara utan, isf vad?
Säg en person du kännt längst:)
Svar:
1. ojdå, haha jag vet inte faktiskt.. men något väldigt pinsamt va när jag gick förbi min granne som var ute med hunden,
då låter det som att han säger "hej" så jag svarar så artigt "hejhej" och då säger han "hej" hej igen..
men sen kom jag ju på att han inte sa hej första gången utan han sa "nej" till hunden :p
2. "SAK" jag inte kan va utan, ja isåfall så är det Sara och amanda ;)
ja och mobilen såklart :)
3. Wilma & Lovisa Hedin, det va mina första bästa vänner !
Agnes:
vad fick dig att börja blogga ? 
är det här din första blogg? 
vart vill du komma med din blogg?
Svar:
1. ja det vet jag inte, tyckte att det var en kul grej :)
2. nej detta är inte min första, har haft 2 bloggar innan så detta är alltså min 3 blogg :)
3. jag vet inte, jag vill inte "komma någonstans" jag tycker bara att dt är skönt att skriva av sig ibland..'
Viktor Mylläri:
vad är det dummaste du någonsin gjort? ;)
Svar:
dummaste jag gjort... hmmn? jag vet inte, jag kan inte komma på något jusst nu.
men något dumt det va när jag råka säga "nej jag ska inte ha nå godis då blir jag ju smällfet"
sen står det en väldigt överviktig person bredvid mig.. det va lite dumt !
Moa:
hur länge va du och tobbe tillsammans ? :)
saknar du honom ?
Svar:
1. i prick 5 månader !
2. ja det gör jag, inte allt men mycket !
Julia:
varför måste du va så fin ? :D<3
vad är din största dröm ?:)<3
Svar:
jag är inte fin julia ;)
att alla sjuka människor blir friska igen !
och att få träffa ifk göteborg !
Jocke G:
tjena karin!<3
vet inte om du känner mig men jag är jävligt cool ;)
vad gör du en sån här najsig kväll? :D:D<33
Svar:
hehe nog känner jag dig ;)
jag ligger och svarar på dessa frågor och kollar på barnen i bullerbyn ;)
(det är morgon)
Erik:
snygg!=)
Svar:
jag vet inte om det va en fråga ?... men tack :)
Danne:
följer du någon annans blogg?
isåfall vilken ?
Svar:
ja det gör jag, jag följer dom jag har som länkar..
och sen förljer jag http://yeslife.blogg.se
den är ascool ;)
sen brukar jag kolla igenom http://kissies.se ibland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: karin det är du som är'<3

2010-08-29 @ 13:05:18
URL: http://nathaliehyytiainen.blogg.com
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Bra svar :)

2010-08-29 @ 13:05:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0