sara heladagen !

eller ja nästan iallafall..
jag vakna typ halv 12...
kolla på sunes sommar.. låg vid datan till klockan typ 3 då sara kom :)
sen typ gick vi hem till henne och plocka ut theodor..
oj vad jag inte gillar hamstrar :o
haha men jaja.. sen hem till mig och hämta pengar och åkte till ica och handla godis.
vi cykla ner till norn och satt där och snacka en stund..
och när vi kom hem till sara igen så vare fett med chill (h)
nu ligger jag med hela ansiktet full av tandkräm :p
haha idag när vi kolla på tv hos sara så "somna jag" eller vad man nu ska kalla de ;)
och då hade hon hudlotion i min hand, sen kittlade hon mig så jag smörjde in hela mitt hår och ansikte typ ;o
fick fett flottigt hår och sara fick sig en rejäl omgång !
men jag fick då duscha iallafall ;)
haha
/KaariinD

hitta en rätt nice bild på saras data ;)

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-16 @ 11:54:48
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Fredrik

ja men vad fint ! läste din blogg , gör ett fotavtryck

2011-07-31 @ 23:14:44
URL: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0