rolig början på en vecka (y)

jag veckan har då börjat bra iallafall...
eller ja inte morgonen kanske, men i stort sett har det varit bra hela dagen !
jag vaknade iallafall vid 20 över 7 och gick upp och gjorde mig iordning, jag skulle möta amanda klockan 10 över 8 vis SAK-korsningen..
och jag låg väldigt mycket efter i tiden, för vid 5 över satt jag och åt frukost :s
sen när jag skulle gå så hittade jag inte nyckeln till skåp och hela köret ;o
så jag sprang runt i hela huset i ren förtvivlan för att det vore ju fail om man skulle på klippa låset
redan tredje dan ?
men jag gick och stampa i golvet och var arg för att jag inte kunde komma på vart jag lagt den...
sen ropa anna och sa att hon hittat den...
och gissa vart den låg ?
i HÖRNET i tv-rummet,, haha ett av dom ställen jag är bombsäker på att jag inte lagt den :o
men aja jag trampade fort iväg till amanda som stått och väntat på mig..
sen gick vi och mötte sara och sen gick vi till skolan alla 3.
vi börja med samling sen var det spanska med imelda.. haha !
sen hade vi matte-.-
och sen hade vi lunch
efter lunchen hade vi svenska och sen NO.
och detta var den roligaste NO-lektionen jag haft :P
vi har kemi dårå och i kemisalen finns det en dusch så man ska kunna släcka om man brinner (om ni fattar vad jag menar)
aja iallafall så skulle annie visa hur den funkade så hon satt först på ögonduschen och det kom inte så mycket vatten...
sen skulle hon sätta på stora duschen och då kunde hon inte stänga av den, så det stog och rann så hela klassrummet blev fyllt av vatten XD
haha så vi sprang ner och hämta papper och skrapor hon städtanterna ;)
sen sluta den inte droppe heller efter att vi tillslut fått av den :P
men efter kemin hade vi SO
och sen sluta vi 20 över 3..
då gick jag hem och typ satte mig vid datan och käka lite..
sen hade vi träning men jag kan inte vara med för att jag sträckt mig i låret.
så då åkte jag ut med min morbror och mamma och pappa och elisabeth på sjön med min morbrors stora motorbåt, det va riktigt mysigt och trevligt, dock blev det kallt för att det blåste men jag hade ju varma kläder med mig :D
imorrn så ska jag ta sällis med sofia till skolan :)
och nu har jag typ inge mer att skriva :p
/KaariinD
in your dreams baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0