orden du sa....

allt de du sa sitter alltid kvar..
va det sant ?
mena du de ?
eller va det bara något du sa ?
jag kommer ihåg allt, jag menar verkligen allt...
och det va det som såra mig mest, att jag vet att du sa det..
igentligen spelar de ingen roll.. jag borde skita i dig,
men hur jävla lätt är de då ?
det sitter fast, tänker typ bara på de..
jag måste sluta, för jag vet..
- du ljög !
*
*
*
*
*
men idag iallafall har jag vart med linnea och sara, även tobbe och adde en liten stund :)
vi har typ inte gjort så mycket med jag och tjejjerna fick oss en rejäl promenad..
idag har jag även bakat maränger och chokladbollar (a)
misslyckade maränger och kladdiga chokladbollar :s
menmen:p
haha imorrn är det sista dagen på sommarlovet....
oj vad fort de gått..
men nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar :)
/KaariinD
vill bara glömma, men det sitter långt inne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0