M-M-Måndag

idag va jag med sara :D
jag vakna typ 10 och gick ner och käka frukost, sen kolla jag på film.. skruva den som beckham den är bara så bra :D
sen gjorde jag ordning mig iallafall och åkte till affärn och panta.. eller jag panta inte, jag stoppade i 4 burkar sen snacka jag med hjalle och isak som kom in på konsum.. så anna fick göra allt själv :D:D:D
jag fick då pengar iallafall ;)
sen stack jag till sara och sen stack vi ut och sen hem till mig så käka jag.. sen skulle vi hem till sara så sara skulle få käka och då spöregna de :o
så peter kom och hämta oss så snäll som han är :D
sen stack vi till unkan typ med isak, anna, hjalle, tobbe och felix..
sen stack vi hem och jag böt kläder sen stack vi till ica och handla godis sen till unkan igen :p
imorrn åker jag på kryssning till åland -.-
fasst det kanske blir kul.. vad vet jag ? :p
hedin ska iallafall med... sen va det nån mer men jag kommer inta ihåg vem/vilka de va (a)
/KaariinD
jag tycker så mycket om dig, men jag är så rädd för vad som ska hända :/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0