lång och rolig dag (y)

idag vakna jag halv 12 och gick ner och käka frukost..
när jag ätit klart gick jag upp och slog på datan sen städa jag.
och typ vid kvart i 2 gick jag upp på byn och mötte jennifer gustavsson :)
vi gick hem till mig och satt oss vid datan typ, sen ragga vi hit massa folk
så vi körde kurragömma här hemma på gården..
det va..
Jag, Jennifer, Lovisa Hedin, Cajsa Lundin, Tobbe Lundberg, Amanda Bäckman, Linnea Renfors, Niki Högmark & Sara Amnå..
anton ingemarsson skulle också kommit, men han kom aldrig..
när vi lekt klart typ så chilla vi lite ;)
och jag och Lovisa fick oss ett ofrivilligt dopp i poolen..
det va svinkallt...
dom putta i oss med kläderna på ;o
så vi gick upp och böt om och så..
sen stack typ alla utom cajsa och lovisa...
(jennifer hade redan åkt hem då)
och sen skulle jag käka så då stack även lovisa och cajsa.
sen gick jag ut på byn till linnea och amanda,
vi gick in på ica så köpte jag kaffe och tuggumi :)
sen gick vi ut på byn igen och då kom sara..
sen gick vi upp till malmheden och kolla på när
Albin Westring, Isak Andersson, Viktor Mylläri, Benjamin Larsson, Emil Sjökvist & Filip Ekebom
spela lite fotboll... sen stack filip och viktor och då va vi kvar och kolla på resten av killarna ;)
sedan stack vi hem till mig och leta efter saras nyckel..
sen gick alla hem till sig :)
och imorrn börjar skolan igen.. denna helg har gått asfort ! ;o
jaja
godnatt♥
/KaariinD
jennifer ♥
h j ä r t a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0