kerko, memmil och köööping :D

idag vare skola och det va rätt skoj :p
(jag har lyckats haft kul i skolan ;o)
sen stack ja med memmil och kerko och gullset ut på byn och typ till myntan så memmil fixa käk..
sen drog jag och kerko och memmil hem till mig så käka memmil och jag :p
vi kolla på typ idol 2007 (a)
vi hade riktigt mysigt :p
sen börja jag byta om för att vi skulle på "skumdisco" i köping men unkan :p
det heter igentligen typ beatchparty eller ngt ;)
aja iallafall så åkte vi dit då och när vi kom dit va det inge folk alls.. det va döööötrist ;o
men med tiden ploppa det in fler och fler (y)
men kunde bada men jag hade inge badkläder med mig så jag stod på sidan och kolla på..
det va typ inga som bada ändå så det gjorde inget..
det fanns iallafall en massa olika grejer att göra, så vi hade hela tiden ngt att gö typ..
men gubben/gubbarna i kiosken vilka surputtar alltså ? ;o
dumma i huvet..
- ja !
sen typ när det blev lite mörkare så fick jag och sara och emil S och hjalle lust att springa upp på
en kulle som fanns där... (de va inga folk på den kullen)
så vi stack dit iallafall och sen rulla vi nerför :D:D
haha sen snurra jag och emil jättemycke och efter vi va asyra så rulla vi ner igen...
hela jorden ba snurra i typ 5 munter efter ;o
man blev asskitig om kläderna, säker snigelslem eller ngt xD
haha...
men vi stack till scenen och kolla på banden & efter att bruket spelat klart så skulle det bli skumdisco..
men vi stod och vänta i typ 30 minuter innan skummet kom..
haha jag valde dock att stå bredvid så alla kom med sina grejer så jag fick hålla i det..
jag har typ inte skrattat så mycke på aslänge !
det va askul att kolla på alla som kom ifrån skummet och va helt skummiga xD
visst va det frestande att gå in i skummet jag med, men jag gjorde det inte :p
aja vi åkte hem vid 20 i 12 iallafall och jag var jättetrött på vägen hem.. det va det flera som va !
imorrn kommer amanda hem :D:D
hon sitter på flyget jusst nu och kollar ut över molnen (a)
så imorrn ska hon och jag leka.. sara kankse skulle vara med, vi får se !
JAG HAR SAKNAT HENNE :O
puss;*
/KaariinD
♥killar, jag älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Frida :D

Såå söööta :*<3

2010-08-23 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0