känslor borde ha en av&på knapp, så man stänger av så fort dom inte får en må bra !

från början till slut så gör kärlek ont,
den får oss att beté oss både fånigt och dumt.
.
.
jag orkar inte älska dig längre,
jag orkar inte känna såhär.
jag vet jag borde le och gå vidare,
men längtan den finns ändå här.
.
det vore ju praktiskt att kunna styra sin känslor,
men hjärtat struntar i den som jusst nu förför..
.
.
.
det gör ont att älska,
det är smärtsamt att bli kär.
.
men tyvärr så blir man ofta kär i den man inte bör,
jag vet hur det känns..
.
önskar det va som förut !

Kommentarer
Postat av: saraamna

;)<33333

2010-08-31 @ 16:57:05
Postat av: Jocke

finns för dig karin...när du vill...närsomhelst, hör av dig bara :)<3

2010-08-31 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0