hemma från karlstad :D

idag kom vi hem från karlstad... de.t gick ganska bra faktiskt..
jag känner att jag inte har någon ork att skriva ner alla matcher..
räcker de med att jag säger att vi 97or kom tvåa och fick med oss ett silver hem :D
och 96orna kom fyra...
så vi är ganska nöjda..
+ att vi fick fair play priset som röstas fram av andra lag och domare och funksionärer..
det känns bra att dom tycker vi haft bäst uppförande :D
jag känner mig helt sliten och körd-.- kommer sova gott inatt kan jag lova !
på tisdag åker jag på kryssning :D
sen på torsdag är det en vecka kvar till skolan börjar :o
det har gått så fort !
och på fredag... fredagen den 13onde.. och då åker amanda till kreta :s
men ska kolla på lejonkungen nu :D
p.s. ser ni att jag har ny design ?.. tack så mycket agnes för hjälpen d.s.
/KaariinD
saknar det redan !

Kommentarer
Postat av: Jocckkkeeeeeeeeee

grym du är karin :)<3

2010-08-08 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0