fredagen den trettonde !

haft ganska tur iallafall....
låg hemma halvadagen typ.. kollade på film och satt vid datan..
sen vart jag väldigt badsugen så jag sara och fråga om hon ville följa med och bada,
och det ville hon tack och lov så jag mötte henne och sen gick vi ner till äckelnorn.
det va inte så jätte kallt i vattnet gick ju att bada iallafall..
och här kommer de som verkligen va otur..
1. inann vi hoppa i blev jag getingstucken typ vid armhålan så jag skrek över hela badplatsen "AAAAJJJ" det va ju väldigt pinsamt dårå.. sen svällde de upp så jag fick typ 3 tuttar ;)
2. jag skulle inte doppa håret men när jag hoppa i råka jag gö de ändå :(
jaja.. men vi stack iallafall till unkan när vi hade badat klart...
sen hem och käka:p
jaja sen stack vi då till unkan igen och va kvar där till typ halv 11 då jag stack hem med tobbe, felix och anton..
inatt sover eirin här hemma.. och imorrn ska jag upp tidigt för jag har samling klockan 10 i fagersta..
sen på kvällen imorrn ska jag hem till hammarbäck på fest:) det ska bli kul..
men ha de bra älsklingar ♥♥♥
p.s idag kom även amanda fram till kreta.. hon sa att det var typ 38 eller 28 grader i skuggan :o
jag vill också dit ! d.s
/KaariinD
snyggare har ni aldrig sett mig :O

Kommentarer
Postat av: Jocke

najs karin ;)<3

2010-08-14 @ 00:30:54
Postat av: Jocke

jag har ju redan kommenterat en gång :o....aja men najs blogg karin ;)<3

2010-08-14 @ 01:52:04
Postat av: saraamna

hahah::.<33333

2010-08-14 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0