en helt underbar låt... (har översatt den)

jag vill beträtta som det är
emellan oss är det något som gått snett
livet går sin egen väg
fast vi försöker
verkar det vara som om vi aldrig hittar rätt
det här är svårt för mig men jag väljer det som känns bäst
du klarar dig
jag måste gå vidare, bli den jag är
försök förstå mig, jag hör inte hemma här
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
vill inte lämna allt jag har
men mina förväntningar rasar gång på gång
alla färger blir lika grå
allt bara bleknar bort och det känns så svårt.
framför mig ligger vägen som jag måste gå.
du klarar dig.
jag måste gå vidare, bli den jag är
försök förstå mig, jag hör inte hemma här
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
men vi då?
alla dagar som var våra.
tillit då?
det var inte meningen att såra dig.
men ja då?
vad ska jag göra nu?
jag går fasst jag kommer sakna dig!
jag måste gå vidare bli den jag är.
varför är det så?
jag hör inte hemma här,
jag försöker förstå.
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu..
snälla stanna kvar!
jag vill gå ensam ett tag.
jag måste gå vidare bli den jag är.
tänk på oss två.
försök att förstå mig, jag hör inte hemma här.
jag försöker förstå.
livet kanske för oss samman en dag
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
jag går min egen väg.......
jag vill beträtta som det är
emellan oss är det något som gått snett
livet går sin egen väg
fast vi försöker
verkar det vara som om vi aldrig hittar rätt
det här är svårt för mig men jag väljer det som känns bäst
du klarar dig
jag måste gå vidare, bli den jag är
försök förstå mig, jag hör inte hemma här
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
vill inte lämna allt jag har
men mina förväntningar rasar gång på gång
alla färger blir lika grå
allt bara bleknar bort och det känns så svårt.
framför mig ligger vägen som jag måste gå.
du klarar dig.
jag måste gå vidare, bli den jag är
försök förstå mig, jag hör inte hemma här
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
men vi då?
alla dagar som var våra.
tillit då?
det var inte meningen att såra dig.
men ja då?
vad ska jag göra nu?
jag går fasst jag kommer sakna dig!
jag måste gå vidare bli den jag är.
varför är det så?
jag hör inte hemma här,
jag försöker förstå.
livet kanske för oss samman en dag.
men här och nu..
snälla stanna kvar!
jag vill gå ensam ett tag.
jag måste gå vidare bli den jag är.
tänk på oss två.
försök att förstå mig, jag hör inte hemma här.
jag försöker förstå.
livet kanske för oss samman en dag
men här och nu vill jag gå ensam ett tag.
jag går min egen väg.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0