det gjorde det bara värre.. typ.

försov mig idag och vakande typ vad 8 och hade bara en kvart på mig till jag skulle möta sara & amanda.
men jag rusa upp och tog på mig massa fula kläder (det ända min garderob innehåller.. fula kläder)
sen gick jag ner och käka frukost, borsta tänderna och sen slängde jag mig på cykeln och va nästan svettig när jag kom fram dit dom så snällt stod och väntade på mig..
vi gick till skolan och hann precis tack och lov...
vi hade först samling, sen språkval (tyska) sen hade vi matte och sen lunch
och efter lunchen hade vi svenka och efter de NO och efter de SO sen sluta vi...
och jag hatade SOn, det bara börja helt fel...
jag håller på att förtränga dig och det som hänt... sen får jag dina gamla SO-böcker,
jag vill grina, men jag kunde ju inte gö det, vad skulle jag förklara mig med.
"jag gråter för jag fick en viss persons gamla böcker"
jaja, det va ju bara att gilla läget, suddade fort över ditt namn hårt med pennan..
iallafall så gick jag hem efter skolan och käka och satt vid datan..
jag fick väldigt tråkigt efter ett tag så jag messade till amanda som var påväg hem från avesta och frågade om hon skulle med till unkan, så jag gick till bussan och väntade på henne där, sen gick vi till unkan...
vi hjälpte katarina att baka bullar till föräldrarmötet på torsdag..
nu orkar jag inte skriva mer...
imorrn är det skolfoto och jag vill inte va med :oo
jag vet inte hur jag ska se ut eller vilka kläder jag ska ha på mig :p
men jaja...
p.s jag fick träslöjd på elevensval :D:D:D:D d.s
/KaariinD
hatar & hatar & hatar & hatar DET !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: gustav..

finns karin !

2010-08-30 @ 23:17:01
Postat av: amanda

vet hur du känner

2010-08-30 @ 23:17:41
Postat av: Anonym

hej karin..

jag tycker din blogg är jättebra, och jag älskar den.

fortsätt blogga !

kram

2010-08-30 @ 23:18:16
Postat av: H du vet vem

vilken böcker fick du ?

2010-08-30 @ 23:19:00
Postat av: lukas !!

varför så fin ?

snygging ;)

2010-08-30 @ 23:19:28
Postat av: L

jag fick också träslöjd :)

2010-08-30 @ 23:20:13
Postat av: disssaan :D

hejhej..



jag vet att du säkert hört det förut med jag vill påpeka 3 saker !



1. jag tycker din blogg är jättefin och jag älskar den !

2. du är jättefin, kan vi byta utseende? ;)

3. dina inlägg är jättebra och jag följer din blogg varjde dag (A)



hihi pusspuss;****

2010-08-30 @ 23:22:20
Postat av: moaaaaa

tack för dina svar på frågestunden :D

2010-08-30 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0