tjenixen :)

nu sitter jag och slappnar av och är nöjd med mig själv och väntar på sara:)
kan det bli bätte? :))))

ja jag har faktiskt städat HELA HUSET (nästan)
dock inte toan och henkes och annas och mamma&pappas rum :p

men sen nästan allt. jag är faktiskt rätt stolt över mig själv!
och ingen sa åt mig!

fasst jag gjorde det för att fjeska lite för mammisen och pappisen så att sara fick sova här ^^)
OCH DET FICK HON :D

men tidigare idag så va jag i fagersta och kolla på när mitt underbara lag tränade.
jag kan ju inte vara med själv för igår så stuka jag foten riktigt rejält så det gör en aning ont-.-
hoppas det blir bättre snart för det frästar så att sitta och kolla på och inte vara med själv-.-
min fot är stor och blå.....

och att det va tvunget att hända denna vecka när det ska vara roliga tränigar.
ja vi ska ju ha frekvens & snabbhet, rull och kull, bad och "midda"
men jag kan ju va med och äta iallafall och kanske bada.
men vi får hoppas att min äckliga fot blir bätte snart:)

men nu har sara kommit och nu sitter vi här och kuckiluckar:)

menmen
pusspuss:*

/KaariinD

min älskling:)<3

Kommentarer
Postat av: f

kolla gärna in min blogg och se vad du tycker! :)

2010-04-09 @ 14:30:22
URL: http://felizzia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0