sara+amanda+karin=skrattanfall :D

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA:D

anteckna att vi har riktigt roligt :D

vi har nyss filmat sara är hon läste boken "barns tankar om kärlek"
hha det är riktigt sött att läsa, vissa saker är ju riktigt kloka också ;P

en sak är jag börja skratta va när en liten kille hade skrivit att.'
"två killar kan inte va tsm för dom kommer inte in"
ja det fatta tillochmed sara :D
haha tänkasig :P

ja som ni redan listat ut är jag med sara och amanda :)
vi har varit ute på byn, och jag har köpt munkar :D
det är sågott :D
tidigare idag va jag på träning :)
det är alltid lika kul med fotboll, även om det går dåligt:P

men nu ska vi klä ut oss :D

hejsålänge:)

menmen
pusspuss:*

/KaariinD


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Sv; haha det var likadant för min kompis x'D och hon var i skolan när vi lurade henne :'D

2010-04-07 @ 12:25:16
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0