slut på tårar & träningsverk i skrattmuskeln..

dagen började med svenska,
sen vidare med NO har biologi nu med owe, haha..
sen hade vi lunch, käka inget idag häller, satt mig i elevhallen sen gick jag upp och hämta mina grejer sen gick jag fort ut på byn och efter mig gick sara, amanda & ann-sofie.. kom typ till kyrkbacken, sen bröt jag ihop och börja störtgrina, pinsamt att ALLA såg..
men aja sen gick vi tillbaka och satte oss och snacka med anna hedmark..
sen gick ja upp på tyskan och det va fan askul..
för vi typ räkna, sen skulle danne säga 2 på tyska och de är ju svaj (&nej jag vet inte hur det stavas)
men han sa swanz och då ska maarit "nej det är något helt annat de"
och då blev jag nyfiken och slog upp de, då stog de KUK,, haha så danne sa kuk inför hela gruppen utan att han visste om de ;)
sen iallafall så hade vi jumpa och jag har aldrig skrattat så jädrans mycket..
jag spela tennis med sara, amanda & frida..
sen va jag och frida i lag.
då slog jag över bollen till amanda, en jättehård boll och hon hade under lektionen haft lite svårt med att träffa bollen,
men jag såg hur hon verkligen siktade och skulle skjuta den, ahh och sen när hon sköt så hörde man ett smack som att bollen skulle flygit långt.
men sen ser jag hur den sitter fast i rackertet eller vad man ska säga, ni vet att det finns ett litet hål mellan handtaget och själva nätet, ja där hade den fastnat ;p
så vi låg raklånga allihop och bara garva !
sen efter jumpan gick jag med sara & ann-sofie hem till sara och gjorde läxan, sen somna vi (a)
sen stack jag hem och käka taco sen stack jag till unkan med sara, amanda & ann-sofie, efter ett tag kom även anna och vi hade kuligt på unkan må ni tro...
ja jag hade ett helt tvprogram ;)
men debatt & nyheter & bollibompa, ja riktigt kul va det iallafall :D
sen vid 12 gick jag och anna hem, ja för de stänger ju då. så vi tog sällskap med pontus ;D
imorrn är de ungdomsrådsmöte på unkan & de blir då mysigt ;)
har typ inge att skriva,
hoppas ni har fattat vad jag skrivit ;)
/KaariinD
några bilder från kryssningen, snacka om att jag vill tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0