mohaha.. fett nice alltså :D

hahahahaha..
ja idag va jag ju med sara och amanda..
jag och amanda gick hem till henne medans sara käka.
och hennes båda tjej katter har varit dräktiga, så majsan har fått 4 ungar för några veckor sedan..
och idag när vi va där höll den andra (findus som hon heter) hon höll på att föda och hade fått 3 när vi va där..
sen när hon var klar så hade hon fått 8 stycken, haha fattar ni ? 8 kattungar ;oo
så nu har dom 12 kattungar hemma hos sig... + 3 fullvuxna kissar :P
hoppas bara att alla överlever nudå..
men iallafall så gick vi ut och tog en promenad och knäppte kort sen :)
(kommer lägga in ett x antal bilder)
och medans vi gick så blev jag så fruktansvärt sugen på pucko..
haha ni vet dendär chokladdrickan :P
och så köpte jag även tuggummi (h)
efter ica gick vi vidare till myntan och jag köpte en strips (L)
sen skulle vi hem till amanda men på vägen mötte vi jessica Alhall och Pontus Enström och "kondomen"
så vi stanna och snacka med dom, sen kom även Jesper Koivisto, Jezper Spinord, Buster Johansson, Andre Wallin & Linus Enström... vi va typ bakom komunhuset och satt där och punda, sen börja vi kasta äpplen mot varann,
och Jesper Spinord kastar ett ashårt äpple och träffar Linus Enström i ögat ;o
haha han fick värsta blåtiran.. lagom till skolfotot och allt :P
men sen gick jag och sara och amanda till sara en sväng, sen gick jag hem...
och imorrn får jag nog gå till skolan, är bara lite snuvig (y)
men snart ska jag sussa kudde ;)
godnatt typ ♥
/KaariinD
och denna bild får avsluta...
(detta va inte alla bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0